דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טעויות נפוצות של כלות בבחירה של שמלה לחתונה 

מאת    [ 22/01/2017 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 1668 פעמים ]

אם תשאלי את קרובות המשפחה שלך או חברות טובות את אולי תופתעי לגלות שחלק גדול מהן לא היו מרוצות לגמרי משמלת הכלה שהן לבשו בחתונה שלהן. בגלל שיש כל כך הרבה שמלות כלה שונות לפעמים קשה מאוד לכלה לבחור שמלה אחת מסוימת או שהיא מתפשרת על שמלת כלה מסוימת כי הזמן שיש לה לקראת החתונה הולך ואוזל. אין ספק שחלק המדידות לקראת החתונה הוא אינטנסיבי ומאוד לחוץ בשבילך, אבל את חייבת לקחת נשימה ארוכה ולשים לב שאת לא עושה את אותן טעויות שהרבה כלות אחרות עושות במציאת שמלת כלה לחתונה. אז הנה כמה טעויות שאת צריכה להיזהר מהן במהלך המדידות והחיפושים.

לבחור שמלת כלה בסלון הכלות הראשון שאת מבקרת בו

כדאי להתחיל לחפש שמלת כלה כמה שיותר מוקדם, אפילו עוד לפני שסגרתם על תאריך לחתונה. ברגע שהטבעת על היד שלך ואת יודעת שהחתונה קרבה אז כבר יכולה להתחיל ולהסתכל על שמלות כלה. זה לא יזיק ללכת למספר סלוני כלות ולמדוד כמה שיותר שמלות כלה, גם אם זה קצת מעייף. ככל שתמדדי יותר שמלות לחתונה כך גדלים הסיכויים שתמצאי את השמלה האחת עבורך. אל תבחרי את שמלה הכלה הראשונה שמדדת כי אין לך כוח או זמן לחפש, דאגי שיהיה לך חלון זמן למצוא את השמלה הנכונה.

להגיע למדידות בלי תור

מדידת שמלות כלה לא דומה לקניות רגילות של בגדים, זאת אומרת שאת לא יכולה פשוט לעבור בין סלוני כלות ולהתחיל למדוד את השמלות שקופצות לך לעין. בגלל שאין הרבה מקום בסלוני הכלות ובגלל שמדידה של שמלת כלה לוקחת הרבה זמן, את חייבת לקבוע תור למדידות. קחי בחשבון שקביעת תור הוא גם בשבילך, כי אז מעצבת שמלות הכלה תוכל להעניק לך את כל תשומת הלב שאת צריכה.

למדוד שמלות עם הלבשה תחתונה יום יומית

אסור לך לבוא למדידות של שמלות הכלה עם החזייה והתחתונים הרגילים שאת לובשת ביום יום כי הם יהיו הרבה פחות עבים מההלבשה התחתונה המיוחדת שתלבשי מתחת לשמלת הכלה ביום החתונה. את צריכה לבוא עם הלבשה תחתונה דומה למה שאת הולכת ללבוש ביום החתונה בכדי לוודא שהשמלה לא תהיה הדוקה מדי עלייך.

לקחת שמלת כלה במידה קטנה יותר

אם את מתכננת להיכנס לדיאטה לקראת החתונה זה מצוין, אך את לא יכולה לקנות שמלת כלה במידה קטנה יותר מתוך המחשבה שלאחר הדיאטה את תיכנסי עליה כי זה מתכון לאסון של הרגע האחרון. במקום זה תבחרי שמלה שיושבת עלייך מושלם היום, ובמידה ותרזי את תמיד יכולה לעשות התאמות אחרונות חודש לפני החתונה.  

לבחור בשמלת כלה כי היא זולה

אנחנו מבינים אם את רוצה לנסות ולחסוך על שמלה לחתונה, אך המחיר שלה לא יכול להיות הגורם המכריע בבחירה של שמלת כלה. אם השמלה לא יושבת עלייך בצורה מחמיאה, נוחה או שהיא פשוט נראית זולה אז לא משנה כמה הנחה את מקבלת את עושה טעות. זה בסדר לנסות ולמצוא מבצעים על שמלות כלה, רק חשוב שהשמלה גם תתאים לך.

פורטל מעצבי שמלות כלה בישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב